יום שלישי 14 אפריל 2009
קהילת ארגונים ועבודה
יו"ר ד"ר אסף דר
מפגש ראשון – כנס האגודה הסוציולוגית
בפגישה נכחו כ 15 איש. יו"ר הקהילה פתח והציג את תחום המחשבה והפעילות של הקהילה – להוות מרחב של רעיונות העוסקים בנושא "ארגונים ועבודה" מתוך הסתכלות סוציולוגית ומתוך היכרות של חברי הקהילה את תחום זה, כחלק מעיסוקם.
לאחר מכן, העלו המשתתפים במפגש רעיונות שניתן לקדם. בין השאר עלו הרעיונות הבאים:
- פרסום והפצת מחקרים ומאמרים בקרב חברי הקהילה, ומתוך רצון לקבל משוב ועזרה בכתיבה של מאמרים ומחקרים אלו.
- יצירת קשר עם וועדת הסמכה לסוציולוגים יישומיים, כדי לבחון אפשרות לשיתוף פעולה.
- עלתה חשיבותה של בחינת והגדרת ייחודה של קהילת "ארגונים ועבודה".
- מיפוי התחום – מה מלמדים בתחום זה ואיפה. בחינת פוטנציאל חיבור לחברים נוספים ומשאבים.
- יצירת פורום לומדים פרקטי שיעזור לקדם מחקרים, מאמרים ומחקרי דוקטורט.
- הפצה באתר "ארגונים ועבודה" של קול קורא ופרסומים בתחום.
בברכה
יהודה צור
רכז קהילת "ארגונים ועבודה"